Flytten hem

En blogg om att åter bo i den lilla by som alltid varit hemma trots att det är mer än 20 år sedan jag bodde här senast.

Slag i saken

Publicerad 2014-10-08 22:38:00 i Allmänt,

Visst händer det mycket i mitt liv just nu.
På plussidan kan jag till exempel nämna att vi i söndags hämtade hem en halv kalv, i lagom stora bitar. En del av dessa bitar bankade maken ut och gjorde 14 schnitzlar av. Det lät, vill jag lova.
Lät gjorde det också när storfamiljen kom hit och hjälpte oss att äta upp dem ;-)

Kommentarer

Postat av: Jag själv

Publicerad 2014-10-08 22:47:15

Att bilden är vriden kan jag inte förklara. Att layouten i övrigt suger beror på att jag mobilbloggar. Bättring skall ske.

Postat av: M.G

Publicerad 2014-10-13 21:29:01

Har ni hörselskydd på er? Bra idé,
Kul att bloggen är igång
Mg

Svar: Ja, det var helt nödvändigt :-)
Mia

Postat av: Yngre Storebror

Publicerad 2014-10-16 15:33:04

Bilden du MMS till mig med 2 personer med hörselkåpor var bättre. Visade tydligare på oljudet vid tillverkningen.

Svar: Men man vill ju variera sig lite ;-)
Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela