Flytten hem

En blogg om att åter bo i den lilla by som alltid varit hemma trots att det är mer än 20 år sedan jag bodde här senast.

Måttlighet, tack!

Publicerad 2014-11-02 23:53:00 i Allmänt,



Jag såg efter kvällsduschen att sommarens solbränna bleknat betänkligt och insåg att d-vitaminförrådet i kroppen troligen också minskat rejält.Fylld av goda föresatser om långpromenader i höstsol för att ladda åtminstone lite mer innan det totala mörkret inträder gick jag därför in på en vädersajt.

Enligt den kommer det i veckan först att snöa 17 mm och sedan ska temperaturen i mitten av veckan att falla till -26! Då torde solläget vara utmärkt men jag betvivlar att promenadlusten kommer att vara det ;-)

Kommentarer

Postat av: Yngre Storebror

Publicerad 2014-11-06 15:09:09

Härligt med sol och kyla...

Svar: Ja, nu är det riktigt ljuvligt under dagarna. Och måttfullt...
Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela