Flytten hem

En blogg om att åter bo i den lilla by som alltid varit hemma trots att det är mer än 20 år sedan jag bodde här senast.

Det ska vi fira!

Publicerad 2014-08-18 10:04:28 i Allmänt,

Igår firade vi morsfödelsedag med mamma genom att åka till Myregården och äta grillbuffe. (Jo, hon fyllde för nästan tre månader sedan...)




Så här glada var mitt sällskap över att få vara på utflykt och dessutom äta mat.



Kaffet efter maten tog vi sedan i Jurtacafeet i Näsåker och där fanns kattor att gosa med och andra djur att beundra.

Rykten på torget i lördags berättade för övrigt att byns vackraste basröst P-O fyllde jämnt och om det stämmer hoppas jag att hans fru, som brukar titta in här, hälsar och gratulerar från mig!

Kommentarer

Postat av: M.G

Publicerad 2014-08-19 22:32:39

Självklart, jag grattar honom från dig, nu genast,
Kram både från mig å PO

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela