Flytten hem

En blogg om att åter bo i den lilla by som alltid varit hemma trots att det är mer än 20 år sedan jag bodde här senast.

Barnlängtan

Publicerad 2014-08-12 23:04:03 i Allmänt,



Mitt barn sover hos en kompis i natt och jag känner att den där navelsträngen som maken påstod sig kapa för drygt tio år sedan fortfarande sitter kvar.

Efter att ha haft henne på armlängds avstånd hela sommaren känns de 300 meter som skiljer oss åt i kväll som en ocean.


Jag funderar hur det ska gå nästa vecka när hon drar iväg med PRO ända till Norrbyskär?

Kommentarer

Postat av: mor

Publicerad 2014-08-12 23:10:58

Men det blir ju bara över dagen! Och mormor är med när vi har Sveriges yngsta PRO:are med oss. Hon är ju också vår maskot så alla är rädda om henne!

Svar: Ja, inte oroar jag mig för hennes ände av navelsträngen. Det är ju mest på min sida det värker.
Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela