Flytten hem

En blogg om att åter bo i den lilla by som alltid varit hemma trots att det är mer än 20 år sedan jag bodde här senast.

Fullt ös!

Publicerad 2014-04-13 08:42:15 i Allmänt, Kärlek, Vänner,

Så här inför stilla veckan passade vi på att ha ett jädra röj i hus och hem. Min fru I och maken B kom på besök ett dygn och såg till att det blev lite fart på oss lantisar. Vi åt, pratade, åt, pratade, letade lastpallar, pratade, drack kaffe, fann lastpallar, promenerade, shoppade, åt, drack kaffe och pratade. Avslutningen på dagar med frun är alltid ett totalt
 
Dagar med I dokumenteras alltid med att hon tar en fullständigt spontan gruppbild med självutlösare. Grundregeln är att ingen får se in i kameran för då ser det inte lika naturligt ut.
 
Tja, vi gjorde vårt bästa...
 

Kommentarer

Postat av: storstadsbo som längtar norrut

Publicerad 2014-04-13 11:05:50

Ni verkar ha det bra.

Svar: Vi har det rätt bra. Kom hit får du se! (Kul att du hittat hit till bloggen!)
Mia

Postat av: Stora A

Publicerad 2014-04-13 12:14:19

Ni ser då himla kärleksfulla ut, men B ser lite orolig ut. Är han kanske rädd att I väljer att bo kvar med frugan?

Svar: B håller hårt i vår fru ser man. Jag tror dock att oron mest handlar om flygfäet framför hans ögon. Ingen bryr sig om djuret som sitter på mitt huvud.
Mia

Postat av: Stora A

Publicerad 2014-04-13 12:20:08

Storstadsbo som längtar norrut här ovan, hade för övrigt en otroligt intressant blogg. Vilka härliga levnadsöden att ta del av. "Kams" har nog räddat livet på många, men kanske inte alltid lika tydligt.

Svar: Ah! Ska läsa!
Mia

Postat av: storstadsbo som längtar norrut

Publicerad 2014-04-14 09:29:03

Jag kommer - senare i vår.

Svar: Kul!
Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela