Flytten hem

En blogg om att åter bo i den lilla by som alltid varit hemma trots att det är mer än 20 år sedan jag bodde här senast.

Det är inte er det är fel på...

Publicerad 2013-04-07 20:41:34 i Allmänt, Verkligheten,

Den 20 maj 2012 startade jag den här bloggen. Första egentliga inlägget skrev jag 11/7 och det har blivit totalt 225 inlägg. Det 226:e är det här och det blir också det sista, för nu gör bloggen och jag slut, med varandra och med er.
 
Det finns tusen skäl att sluta blogga och samtidigt inget alls, men känslan av att vår resa nu är all och att vi kommit till vägs ände har växt sig allt starkare på sistone och därför sätter vi punkt här.
 
 
 
Sköt om er!
 
Tack och hej!
 
 

Kommentarer

Postat av: ernstjunior

Publicerad 2013-04-07 21:48:25

Men mia! =(((((((

Svar: :)
Mia

Postat av: mor

Publicerad 2013-04-07 22:10:04

Säger som ernstjunior, Men Mia?
Så tråkigt det blir för oss som brukar läsa din blogg!

Svar: Inte alls! Vi möts ju öga mot öga, flera dagar i veckan!
Mia

Postat av: Din namne

Publicerad 2013-04-07 22:53:32

Men Mia! Nu fäller jag en stilla tår!!! Varför? Varför överger du oss? Vi behöver ju dig och dina ord!

Svar: Då får vi väl lov att träffas lite oftare så lovar jag att överösa dig med ord då ;)
Mia

Postat av: Stora A

Publicerad 2013-04-07 23:14:52

April-April?

Svar: Nä...
Mia

Postat av: Diana

Publicerad 2013-04-08 15:57:40

Tack för att du gav oss all den här tiden! Det har varit så roligt och upplyftande att följa din blogg.Ha det så gott så får vi ses på "riktigt" istället.

Svar: Jag har skickat meddelande till dig på facebook. Kolla där! (Och så ses vi på riktigt, dessutom!)
Mia

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-08 19:39:08

....men hallå där!!! Just som JAG hittat hit...."å in´t verkar den så .... in´t" ;). Få väl förssöka ta mej bortöver lite oftare istället...

Svar: Ja, vi har ju förutsättningarna för att ses ;)
Mia

Postat av: Arne

Publicerad 2013-04-09 20:33:04

Jaha, då får man väl tacka för den här tiden. Sköt om dig.

Svar: Nåja, våra vägar möts nog ändå men inte just här bara. Sköt dig ;)
Mia

Postat av: Maggan

Publicerad 2013-04-10 22:51:54

Så sorgligt, så tomt och trist det blir utan din blogg! Ett livselixir som bara försvinner.

Jag får läsa dina gamla inlägg om och om igen i stället. det är inte heller illa.

Så får jag väl lägga lite tid på eget bloggande då, som terapi.

Det var i alla fall roligt så länge det varade, säger jag med stor saknad i rösten.

Svar: Tack för att du hängde med mig ett tag!
Mia

Postat av: Lena

Publicerad 2013-04-24 22:34:44

Ja trist även om jag mest komit in punktvis. Saknar dina bilder också. Alltid lika bra.

Svar: Tack :)
Mia

Postat av: Belinda Göransson

Publicerad 2013-05-04 22:30:52

Hej Mia! Egentligen har inte jag läst din blogg så länge men mamma började och läste inlägg för mig men nu har jag börjat att läsa din blogg.
Din blogg är så bra. Det skulle vara kul om du skrev fler inlägg!:-)
Jag gillar bäst det där inlägget om telefonen! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela